Belangrijke informatie met betrekking tot aanvoer en inkoop week 14

26 maart 2020

Zoals al gecommuniceerd, zal Veiling Rhein-Maas vanaf maandag 30 maart 2020 tot nader order op drie weekdagen - maandag, woensdag en donderdag – veilen om de klanten en aanvoerders van de marktplaats een betere plannings- en afzetzekerheid te bieden.

Vragen en antwoorden: aanvoer en inkoop in week 14
Wij hebben voor deze driedaagse veilweek Wk 14 een `FAQ´ (Frequently Asked Questions) rond aanvoer en inkoop samengesteld. Bovendien hebben we de bijzondere aanvoer- en openingstijden voor de komende week overzichtelijk in een tabel weergegeven. Klik hier voor deze `FAQ´ alsook voor de aanvoer- en openingstijden voor deze week.

Klokservice en webshop
Bij de inkoop- en verkoopkanalen klokservice en webshop verandert er voor de klanten niets, klokservice staat nog steeds van maandag t/m vrijdag en de webshop op alle zeven weekdagen voor u ter beschikking. Voor de aanvoer van klokservice-producten wijzen wij alle aanvoerders erop, dat deze op maandag 30 maart 2020 en op donderdag 2 april 2020 van 14:00 tot 22:00 uur uitsluitend in Hal A kunnen worden aangevoerd. Op de overige dagen blijft de aanvoer van producten voor klokservice ongewijzigd.

Veiling Rhein-Maas blijft de huidige marktomstandigheden nauwlettend in de gaten houden om flexibel op de markt te kunnen reageren en kan te allen tijde de veilprocessen op korte termijn weer aan de huidige marktsituatie aanpassen.

Aktuelle Informationen
Wir informieren Sie auf unserer Website über aktuelle Entwicklungen und Maßnahmen rund um den Coronavirus.