Kwekerij Waalzicht in de spotlights

15 maart 2018

“Wij kweken 20 soorten Lisianthus op onze kwekerij in de regio Bommelerwaard. Het is altijd ons streven om bloemen van topkwaliteit aan te voeren. De klanten op Veiling Rhein-Maas willen `het beste van het beste´ aan de klok hebben”, aldus Jan van Wijk, die aan het bedrijf leidinggeeft. In de nieuwe `Anlieferer im Rampenlicht´-video stellen we Kwekerij Waalzicht uit Poederoijen aan u voor.

Innovatie en `Premium Collection´
Op 8,5 hectare worden in totaal 40 miljoen Lisanthus-stelen per jaar geteeld. De Rosita is in vijf kleuren beschikbaar, de belangrijkste cultivar is de Rosita White. De `Premium Collection´ van Kwekerij Waalzicht onderscheidt zich door de zwaarte en de veelheid aan bloemen op een tak.
Voor Jan van Wijk is de klok nog steeds het belangrijkste verkoopkanaal. Ze voeren dan ook op alle veildagen hun producten op de veiling in Straelen-Herongen aan. Daarnaast wordt een gedeelte via klokservice verkocht en ook de verkoop via het digitale verkoopkanaal klokvoorverkoop neemt sterk toe. Innoveren is voor het bedrijf heel belangrijk, zo werd de verlichting van de kas geoptimaliseerd. Dit zorgt voor een langere houdbaarheid van de Lisianthus. Daarnaast wordt gebruikgemaakt van twee nieuwe oogstsystemen en wordt voor de beplanting een speciaal voor het bedrijf ontwikkelde machine ingezet. Het gaat hier om een nieuwe uitvinding.

Eerste uitgave klantenmagazine in 2018

Kwekerij Waalzicht staat ook in de spotlights in de nieuwe uitgave van het klantenmagazine `Rhein-Maas Temperamenten´, dat medio april kort voor de opening van de trendpresentatie `Rhein-Maas Next: Muttertag´ verschijnt. In deze nieuwe uitgave staan bovendien twee klanten van de veiling in het middelpunt en er is natuurlijk volop aandacht voor Moederdag.

Bent u onze volgende `Anlieferer im Rampenlicht´?

Veiling Rhein-Maas heeft sinds 2014 al 16 aanvoerders van de veiling in het middelpunt geplaatst. Wist u dat de `Anlieferer im Rampenlicht´-video´s tot nu toe gemiddeld 2.650 keer werden aangeklikt? Maak als aanvoerder van de veiling gebruik van deze bijzondere mogelijkheid, om u bekend(er) te maken bij de klanten van de veiling! Neem nog vandaag contact op met uw verantwoordelijke <link record:departments:sys_category:18>assortimentsmanager.