Nieuw: Reclamatie mogelijk via klantenportaal

6 september 2023

M.i.v. 26 september 2023 wordt een nieuwe functie in het klantenportaal in gebruik genomen. U kunt dan kwantitatieve en kwalitatieve reclamaties online melden via het klantenportaal. De werkwijze voor het intern afhandelen van een reclamatie verandert niet, alleen de melding van een reclamatie wordt anders doorgegeven. Vanaf 26 september 2023 is het verstandig om uw reclamatiemelding uitsluitend via het klantenportaal te doen, omdat dit een aantal voordelen heeft.

• Door uw reclamatie via het klantenportaal in te dienen, bespaart u aanzienlijk veel tijd, omdat u niet hoeft te bellen of te e-mailen.
  • Uw reclamatie wordt altijd automatisch doorgestuurd naar de juiste collega's.
  • Uw reclamatie kan direct aan een partij worden toegewezen vanuit uw transactieoverzicht in het klantenportaal. U hoeft dus geen extra informatie over de partij in te voeren, omdat alle informatie al beschikbaar is.  Op deze manier kunnen misverstanden en fouten worden voorkomen.
  • Digitale reclamaties besparen resources zoals papier.
  • U hebt ook de mogelijkheid om foto's van uw reclamatie te uploaden in het klantenportaal.
  • Als klant kunt u op elk moment de status van de verwerking van uw melding bekijken.
  • Uw klacht staat los van de beschikbaarheid van  onze werknemers.

Wij vragen u rekening te houden met het bindend Veilingreglement, in het bijzonder artikel 24.

Op dinsdag 26 september 2023 organiseert de klantenservice wederom een ‘Meeting Point’ rond het thema reclamaties via het klantenportaal. Tijdens de pauze en na afloop van de veiling zullen medewerkers van relatiebeheer klanten demonstreren hoe  dit functioneert en beschikbaar zijn om uw vragen te beantwoorden.

Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met de klantenservice.